ponedjeljak, 5. ožujka 2018.

Savršeno kremasta torta na dva načina :Bakina i moja monte torta !


Savršeno kremasta torta na dva načina .Pravi recept je moje bake ali sam ja pravila i na drugi način po svojoj ideji pa vi odlučte koja vam se više sviđa Prosto se topi ustima kao sladoled .

Potrebno
Za koru :

6 belanaca
6 kašika brašna
6 kašika šećera
2 kašike ulja
100 g seckanih oraha

Za kremu:
6 žumanaca
1 l mlijeka

3 pudinga od vanilije
6 kašike šećera
2 vanilin šećera
1 kašika gustina
100 g čokolade
150 g mlevenih oraha
200 g maslaca ili margarina

Za dekoraciju :
3 šlag krem od vanilije + mlijeko za šlag 
malo puslica

Priprema
Za koru:
Umutiti 6 belanaca sa šećerom, dodati brašno i ulje. Na dno okrugle tepsije, veličine 26 cm, postaviti pek papir pa rasporediti seckane orahe. Po orasima sipati umućena belanca, i peći u rerni na 180 stepeni 20-25 minuta.
Za kremu:

 Žumanca umutiti, dodati gustin i malo mlijeka, ubaciti u puding, a zatim sve izmešati . Ostalo mlijeko šečer i vanilin šečer staviti da zakuha .Kad je mlijeko zakuhalo sipati smjesu sa žumancima i pudingom i još malo kuhati da postane gusta smjesa.Skloniti sa šporeta i u vruću kremu naseći listiće maslaca i umutiti . Kremu podeliti na dva dela. U jednu dodati čokoladu i izmešati, a u drugu orahe .
Slaganje :
Kad se biskvit ispeče staviti ga na tasnu za posluživanje  i ostaviti da se ohladi. Na biskvit prvo naneti svetli, pa čokoladni krem i lepo rasporediti. Ostaviti u frižideru da se ohladi . 
Cijelu tortu premazati umćenim šlagom ostavit malo za dekoraciju iz šprica  ,zatim izdrobiti par komada puslica i posuti oko krajeva torte kao obruč napravit pa dekorisati još malo iz šprica .Ja sam imala malo istopljene čokolade i dodala šlagu vi nemorate Vratiti u frižider da se potpuno ohladi  do posluženja . Torta je jako kremasta i topi se  u ustima kao sladoled.
Napomena :Ja sam ovu tortu radila i sa puslica ili bezze korom isto mi je super .Ako želite raditi na taj način .Ukoru idu samo bjelaca i 12 kašika šećera i na vrh kašikice soli dobro umutiti izliti u kalup obavezno na pek papir  i peći to jest sušiti na 150 stepeni oko sat vremena ako vam je pećnica jaka onda na 120 .Koju god koru da napravite nećete se pokajati torta je odlična i moji su presretni kad je pravim .
Prijatno !

Nema komentara:

Objavi komentar