srijeda, 15. studenoga 2017.

Pita sa palentom i špinatom !


Potrebno;
pola kg kora za pite
 400 gr špinata (smrznutog)
 1 litar vode
 2 velike kašike soli
 1 i pol šolja kukuruznog griza ili palente
 7 kom jaja
 1 šolja mineralne vode
 1 šolja jogurta
 pola šolje ulja

Priprema:
Šolja kojom sam mjerila namirnice je od 2 dl 
Ja sam sve smislila usput birajući namirnice, pa sam smrznut špinat stavila kuhati u vodi kojoj sam samo dodala sol. Od trenutka ključanja trebalo je nekih 15 minuta da se špinat otopi i da pređem na sljedeće sastojke.
Dodala sam mu kukuruzno brašno polako miješajući da bi se fino spojilo bez grudvica. Neka malo kuha, ali pazite se balončića koji pršću i mogu vas opržiti.Skinuti s vatre i dodati mineralnu vodu, ulje i jogurt miješajući. Tako će se prije rashladiti.
Jaja umutiti pjenasto i dodavati u njih smjesu od špinata i palente opet miješajući.
Pleh četvrtasti nauljiti i slagati pitu tako da prvo stavite 2 lista, a onda po njima nadjev. Moje pakovanje kora imalo je 12 komada, a na svakih dva lista stavljala sam 4 kutlače.
Potrošite sav materijal. Gornje su kore koje treba malo poprskati mineralnom vodom i narezati onako kako planirate rezati gotovu pitu. To je potrebno kako se ne bi previše dizala pita na sredini pleha.
Peći na 200 stupnjeva oko 30-35 minuta u već zagrijanoj pećnici. Neka dobije lijepu smećkastu boju.
Poslužiti toplu uživajte.
Prijatno !

Nema komentara:

Objavi komentar